21 juli 2013

Dags att ta Semester!

Äntligen är det min tur att ta Semester, blev en sen semester i år vilket är perfekt. Vädret är dessutom kanon. Gör att man slipper slösa en massa pengar på utlandsresor. Kan det bli billigare än att bara ligga på stranden hela dagarna?

Såg en dokumentär igår på svt om Finanskrisen. Där en man lyckades köpa sitt egna lån för en rejäl reducerad summa, tänk om man kunde göra det.

Dokumentären ses här http://www.svtplay.se/video/963056/drottningen-av-versailles

Har du nån dokumentär eller film att rekommendera nu när man går på Semester?

6 kommentarer:

  1. Njut av din semester, det gör jag! Kan rekommendera de flesta Vice-dokumentärerna, finns på youtube och vice.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag definitivt göra! Tog 4 veckor i år och det räcker och bli över enligt min mening. Ska ta och kolla Vice.

      Mvh

      Radera
  2. Såg en snutt av följande härom dagen: http://www.svtplay.se/video/1340253/del-6-av-8-ekonomernas-skuld
    Verkade intressant, så jag tänkte se hela vid något tillfälle.

    /TE

    SvaraRadera
  3. Hallå,
    Vi är kristna organisationen bildats för att hjälpa människor i behov av hjälp, såsom finansiell help.So om du går igenom ekonomiska svårigheter eller om du är i någon ekonomisk oreda, och du behöver pengar för att starta ett eget företag, eller om du behöver lån till betala din skuld eller betala dina räkningar, starta en fin affär, eller du har svårt att få kapital lån från lokala banker, kontakta oss idag via e-post warren.lorrainecompany@gmail.com för Bibeln säger "Luke 11:10 Alla som frågar får, den som söker finner, och för den som bultar, dörren öppnas ". Så låt inte dessa tillfälle passera dig av eftersom Jesus är densamme i går, i dag och i evighet more.Please dessa är endast allvarliga sinnade och gudfruktiga människor.

    Fyll i formuläret nedan ansökan helt så att vi kan öppna ett lån bearbetningsprofil för dig i mitt företag, om du är intresserad av att få ett lån från oss

    FÖRSTA INFORMATION SOM KRÄVS

    Fullständiga namn:........
    Personliga telefonnummer: .....
    Land:.......
    Adress:....
    Ange:.........
    Ålder:.........
    Kön:..........
    Har du ansökt om ett lån innan:? ...
    Civilstånd: .....
    Lånebeloppet krävs: .........
    Lån Varaktighet: ....
    Ockupation:.........
    Månadsinkomst:.......

    Tack för din tid och förståelse !!!

    Alla svar via e-post: {warren.lorrainecompany@gmail.com}

    SvaraRadera
  4. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hallå
    Jag är fru Jenna Mooner. Jag är här för att rekommendera insatser för Mr Isaac Robinson, C.E.O av förtroendelånet FIRM.LINK. För några månader sedan jag var i behov av en konsolidering lån av 15,000.00usd, så snart som jag kom i kontakt med detta lån företag, efter all nödvändig dokument gjordes jag fick en varning från min bank (första Guaranty Bank) att en fond var överförs till mitt bankkonto, vill jag alla på denna webbplats för att kontakta Mr Isaac nu via e-post trustloanfirm.link071@gmail.com om att få ett lån eftersom jag fick mitt lån från dem och jag är säker på att de kan hjälpa dig också, jag är mycket lycklig nu, kontakta dem nu, tack min bästa älskade.
    Mrs Jenna Mooner

    SvaraRadera